Sewa Hiace - Sewa Kereta Padang - Rental Mobil Padang

Posted by Sewa Kereta di Padang Indonesia on Rabu, 04 Januari 2017

Welcome to Pusat Sewa Kereta Padang Bersama Toyota Hiace Rental Mobil Padang dengan perkhidmatan pemandu, kongsi untuk pelancong yang hendak bercuti ke Kota Padang, Bukittinggi, Indonesia.

Sewa Hiace di Sewa Kereta Padang atau Rental Mobil Padang sangat cocok bagi Tuan dan Puan yang hendak Melancong dengan gaya kemewahan dan mengutamakan kenyamanan. Toyota Hiace mempunyai kelebihan tersendiri di kelas mobil MPV, dengan kaki-kaki yang membuat goncangan mobil hingga tidak terasa, dan mobil ini juga mempunyai ruangan kabin yang luas dan pastinya tidak membuat pemandangan jadi luas dan terasa lapang.

Banyak pelancong yang hendak bercuti atau ambil Pakej Percutian ke Padang Bukittinggi, dan diantaranya hanya ambil Pakej Sewa Kereta Padang atau Rental Mobil Padang saja. Bagi Tuan atau Puan yang hendak berkunjung ke Kota Padang Bukittinggi Indonesia dengan seramai 10 - 14 Orang, maka Toyota Hiace ada tersedia di www.SewaKeretaPadang.Blogspot.co.id, yang dapat menghantarkan ketempat-tempat yang seronok dan indah di padang.

Pakej Sewa Kereta di Padang memang menjadi Pakej Percutian ke Padang Bukittinggi Murah, Kenapa Murah? Karena tuan dan puan dapat mengatur sendiri bajet pengeluaran uang nantinya, mulai dari petrol, makan, objek wisata dan biaya lainnya. Dengan pakej ini Tuan dan Puan tetap mendapatkan rekomendasi yang terbaik dari pemandu. Dengan pemandu yang baik, sopan, ramah dan menguasai tempat-tempat

Adapun Pakej Sewa Kereta Padang Bersama Toyota Hiace dengan Rental Mobil Padang adalah :

http://sewakeretapadang.blogspot.co.id/2017/01/sewa-hiace-sewa-kereta-padang-rental.html
Jenis Mobil : Toyota Hiace Commuter
Mesin : 2.700 cc
Kapasitas : 12 - 14 Orang
Harga Sewa : Rp.1.100.000,-/hari
Harga Termasuk : Mobil + Driver
Tidak Termasuk : Petrol, Makan, Parkir dan Akomodasi Luar Kota

Jangan pusing-pusing lagi, silahkan saja hubungi kami www.SewaKeretaPadang.blogspot.co.id sebagai Pusat Sewa Kereta Padang Toyota Hiace Commuter bersama Rental Mobil Padang, kongsi dalam perjalanan wisata, liburan ataupun percutian Tuan dan Puan ke Kota Padang Bukittinggi Indonesia dengan Pemandu yang Profesional, Kereta Terbaru, dan Pelayanan Terbaik.

Blog, Updated at: 01.16

0 komentar:

Posting Komentar

HUBUNGI KAMI SEWA KERETA PADANG

HUBUNGI KAMI :
JL. Dr. M. Hatta,
Bariang Indah No.21
Padang 25151

Phone : 0812 660 4488
WhatsApp : (+62) 812 660 4488
E-mail : mail.rikiaprius@gmail.com



PEMBAYARAN VIA TRANSFER



BANK BCA Cabang Padang
Nomor Rekening: 032-1772-551
Atas Nama: Riki Aprius



BANK MANDIRI Cabang Padang
Nomor Rekening: 111-000-670-618-4
Atas Nama: Riki Aprius